24 Nisan 2016 Pazar

BEN KİMİM?

Merhaba! Bugün benden size ekstra bir blog daha! Bu blogda size kendimi anlatacağım.İyi okumalar!

Ben Selin.Soyadım Korkmaz.18 yaşındayım.Köpeğim ile yaşıyorum.Annemle babam ayrıldılar.Babam İstanbul'da.Annem ise Antalya'da.Ben İzmir'deyim..Yalnız yaşaya yaşaya yemek yapmayı öğrendim.Tabi birde deli gibi oyun oynamayı! Köpeğimin adı Sesilya.Tam Bir bitki takıntısıyım.Hobilerim kitap okumak,şarkı söylemek,dans etmek,alışveriş yapmak...Fobilerim yok (kesin vardır ama şuan hatırlayamıyorum)
1 Mayıs 1998 yılında doğdum.Aslında daha 18 yaşına girmedim.Fakat doğum günüme çok az bir zaman kaldı..İşte ben buyum! Sosyal medya hesaplarımdan da takip etmeyi unutmayın!

İnstagram-sselinss3
Twitch-mira 752 (yayınlar yapıyorum)
Facebook-Selin Korkmaz
Twitter-TinistasSelin

Selin'den Sevgilerle..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder