4 Mayıs 2016 Çarşamba

Hellö

Herkese merhaba! Yine uzun mu uzun bir aradan sonra karışınızdayım.Aslında bu yazımda uzun zamandır neden olmadığımı anlatacağım.Yani muhtemelen az kişi okuyacak :) Çünkü önemli bir bilgi yazmayacağım.Ve çok uzatmaya başladım :) O zaman hemen başlayalım!                                   

Evet,ameliyat oldum.Zaten sosyal medyada da bunu paylaşmıştım.Oradan bana iyi dileklerini ileten herkese çok teşekkürler.Şuan bunu okurken de iyi dileklerinizi iletiyorsunuzdur.Sizlere de teşekkürler! Ne ameliyatı diyorsanız bacağımdan ameliyat oldum.Fazladan bir kemik mi ne varmış (BENİM YERİME ANNEM KONUŞTU SAĞOLSUN) Ayrıca bununla da yetinmedim,ameliyattan sonra dövme yaptırdım.Hemde bileğime! Bu yüzden de bileğim bilgisayara değip ağırmasın diye de yazmadım.Bilirsiniz,1-2 hafta böyle geçer dövme yaptırdıysanız...Evet ayrıca bir yakınım da yani teyzemin oğlunun eşinin kuzeni vefat etti.Biliyorum yakınım değil ve çok karışık.Fakat teyzem yakınım mı yakınım.O zaman oğlu da yakınımdır.Onun eşide yakınım sayılır.E böyle oluca istemeden de olsa gitmek zorundaydım.İnanır mısınız bu olaylar 26 Nisan'da başladı ve 3 Mayıs'ta rahata kavuştum.Siz düşünün! Evet ama artık rahatım...Eski hızda devam!mı bilemem :D Evet görüşmek üzere! Sevgilerle ben...Aynı hız devam ediyoruz kankalar!

Selin'den sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder