12 Haziran 2016 Pazar

Güneş İle İmtihan :P (New York Günlüğü 1)

Selam! Nasılsınız? Uzun zamandır yoktum.Bunun asıl sebebi New York'ta olmamdı.New York'a geldim çünkü burada yaşayan bir arkadaşımın doğum günüydü.Mecbur gitmek zorundaydım.Bende gitmişken hemen dönmeyeyim dedim.Yani haftaya Pazartesi gününe kadar buradayım.Buralardayken bu heyecanımı sizlerle de paylaşayım dedim.NEW YORK GÜNLÜĞÜ SERİSİNİN İLK BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ!


                                GÜNLÜK
Evet,şuan dışarıdayım.Telefondan yazıyorum.Yani kelimeleri doğru yazamazsan şaşırmayın :) Şuan arkadaşlarla kafe içiyoruz.Yani hava o kadar sıcak olmasa da yine güneş var.Sabahtan beri güneş yüzüme çarpıp duruyor.Uyuz oldum! Bugün daha pek gezmeye başlamadım.Aslında şu gezme ve vakit konusunda rahatım.Daha çok vaktim olduğu için gezmek istediğim yerleri rahat rahat gezebilirim diye düşünüyorum...Artık yavaştan gezmeye yarın başlarım herhalde.Kızlarla kafemizi içtikten sonra herhalde parka gideriz.Orada da biraz takıldıktan sonra eve döneriz.Şuan kalkıyoruz.Evet...Parka doğru yavaş yavaş yola koyulalım! Aslında yazıyla pek anlatamıyorum,video olsa daha güzel olacaktı ama,maalesef...Neyse olduğu kadar.Parklar tabi ki doğal olarak Türkiye'deki parklardan oldukça farklı.Bu parklarda dans eden var,şarkı söyleyen var.Yani ayıptır söylemesi twerk yapanlar bile var.Yani o yüzden tüm detaylarıyla anlatmayacağım.Yok burada twerk yapıyorlar,yok şurada öpüşüyorlar filan tabi ki demeyeceğim.Şuan durağın oradayız.Yavaştan parka doğru gideceğiz.Yani şimdi yazmayı burada bırakıyorum.5 dakika sonra yine yazacağım ;) Evet,şuan parka geldik.Hala ama hala güneş kafamı ısıtıyor.Gölgeye geçsem bile beni takip ediyor.Yani o gölgeyi bile yok ediyor.O yüzden sinirim bozulmadı değil.Şuan salıncakta sallanıyorum.VUHU! ÇOK EĞLENCELİ! Amerika'daki park aletleri Türkiye'dekilerden farklı.Ne yalan söyleyeyim:Amerika Türkiye'den daha eğlenceli.Evet biraz böyle 20 dakika filan geçmiştir herhalde.Yavaştan eve doğru gidiyoruz.Bu arada yanımda Amerikan arkadaşlarım var.Bu arada biliyorsunuzdur ben 8 sene Amerika'da yaşamıştım.Bu yüzden geldiğimde çocukluk arkadaşlarımla buluştum.Zaten yanımda da çocukluk arkadaşlarım var:Melanie,Rachel,Riley,Sarah,Siera,Cameron,Eric ve Monica.Bu arada size söylemedim benim Amerika'da kullandığım ismim Molly.Şuan eve giriyorum.Zaten bende üstümü değiştireceğim,makyajımı sileceğim ve uyuyacağım.Şuan burada saat 09:46.Evet,bu saatte yatılır mı,kalkılır.Ama gece uyumadım.O yüzden uykuya accayip ihtiyacım var.Yani giyinmemi de anlatmayacağıma göre,yazımı yavaştan bitireyim.Yarın da 2. bölüm gelecek.Onu da okuyun.Sizi çooook seviyorum.Kendinize iyi bakın.BAY BAY!
RÜYA MİRA SELİN'DEN SEVGİLERLE!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder