12 Temmuz 2016 Salı

ÖNEMLİ AÇIKLAMA

Merhaba arkadaşlar.Bu yazımda çok önemli bir açıklama yapacağım.
Şu son günlerde Bulgaristan'daydım.Cuma günü geldim.Ve geldiğimden beri canım yazı yazmak istemiyor.Kendimi zorladım,hadi Selin yapabilirsin dedim ama olmuyor.Yani yazı yazamıyorum.Ben normalde canım istediğinden yazı yazıyordum.Ama olmuyor,canım istemiyor.Ve yani 1 kere olmadı,2 kere,3 kere...Yani çok denedim yok yani istemiyorum.Yazı yazmak istemiyorum ve istemediğim halde yazmaya çalışıyorum çünkü çok uzun bir süre geçti yazı yazmayalı ama yazı yazmak istemediğim için konu farklı yerlere çıkıyor saçmalıyorum filan.Yani olmayınca olmuyor kendimi çok zorladım ama...Maalesef.Ben size artık yazmayacağım da demiyorum.Sadece şuan canım istemiyor.Bu yazıyı bile istemeyerek,mecburiyetten yazıyorum.Unutmayın,Yazı yazmayacağım demiyorum,sadece şuan canım istemiyor.Emin olun istediğinde tam gaz devam edeceğiz.Ama istemediğinde...Zaten böyle bir şey olursa (ki kesinlikle olmayacak) ben sizlere duyururum
RÜYA MİRA SELİN
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder