25 Ekim 2016 Salı

En Korkunç Tatil!! - Geçmiş İle Savaş 3

Merhaba arkadaşlar! Yine geçmiş ile savaşıyorum.Bu yazımda en korkunç tatilimizi anlatacağım.İyi okumalar :))

Ben o zaman 10 - 11 yaşlarındaydım.Bakın,7 yıl geçmiş,hala unutamadım o derece.Şimdi biz klasik,heyecanlıyız.Oh yeahh Avşa'ya gidiyoruz havalarındayız annemle.Tabi bavulları hazırlıyoruz.Babam o zaman işte.Bizde Avşa'ya yarın gideceğiz bavulları hazırlıyoruz bilet hazır,uçak hazır,herşey süper.Ta ki o telefon çalana kadar.Arayan babamdı.Annem açtı.Ve açar açmaz kapattı.Bende noldu dedim.Biletleri iptal etmiş dedi annem.Zaten babam biletleri iptal ettim dediği an annem telefonu kapatmış :D Sonra ver şu telefonu anne belki önemli bişi dicekti diyorum.Kadın vermiyor telefonu.Bende ev telefonundan aradım babamı.Noldu dedim.Köye gitmemiz lazımmış.Ben başladım yalvarmaya.Çünkü ben köyü sevmem.Çok güzel 2 katlı bi ev,Pamuk adında bi köpeğimiz var ama..Gitmek istemiyorum burası özel bişi yani nedenini söylemek istemiyorum.Orada tek Pamuk ve nenem var.Bu arada nenem orada diye gitmek istemediğimi düşünmeyin.4 yaşındayken bi olay oldu orada her neyse.Nenem dediğim anneannemin annesi yani.Neyse babam tamam siz gitmeyin ben giderim dedi ve telefonu kapattı.Odaya geri döndüm.Anlattım işte anneme.Annem dedi ki kızım bizde gidelim köye dedi.Ben aynen şöyle: 'Haydaa,iyi siz gidin ben giderim Avşa'ya' Tabi içimden diyorum.Sonra ben odama gittim.Ağlamaya başladım.O gece hiç bişi olmadı.Zaten babam eve de gelmedi.Aradık açmadı.Herhalde işte dedik yattık annemle.Sabah kalktık.Uçak saat 7'deydi akşam.Ben ağlamaya devam ediyorum.Babam geldi.Akşam neredeydin baba diye sordum.Köye gidip geldim dedi.Hayır yani ben şok.Babam uykusuna yenik düşer.Anca önemli bi olay olursa.Demek önemliydi.Bende Avşa'ya gideceğiz mi diye sordum.Hayır dedi.Ben gene ağlıyorum işim ne ki? Sonra babam tamam sen Hira ile gideceksin dedi.Ben şok.Hira en nefret ettiğim kız.Bende o Avşa'nın hayalini 2 yaşımdan beri kuruyorum.Mecbur tamam dedim.Sonra işte Hira'nın annesi de geldi.Bizi Avşa'ya bıraktı sonra uçakla geri döndü.Biz döneceğimiz gün o uçakla gene gelip alıcaktı işte.Sonra biz havuzdayız.Hira havuza limonata döktü.Sonra ıyy bakın bu kız havuza işedi diye bağırmaya başlamasın mı? Ben çok utandım hemen odama koştum.Oda da o yerlere böyle kahverengi bişi dökmüş.Ben o an uyuyordum.Sabah tam 7'de kalktım.Kalkar kalkmaz hizmetli geldi.Bu yerdekiler ne lan diye bağırmaya başladı.Hira da arkadaşımın akşam karnı ağrıyordu o da tuvalete gidemedi dedi.Ben balkondan atlicak sınıra geldim artık.Kadın bana iğrenç iğrenç bakmaya başladı.Hele ki tatil bitti ve Hira'nın annesi bizi almaya geldi......
BURADAN NE DERS ÇIKARMALIYIZ?: Bir tatil için veya herhangi sevdiğiniz,istediğiniz bir şey için sevmediğiniz,istemediğiniz bir kişiyle buluşmayın.Tabi herşey için geçerli değil bu.Bu tarz bi olay için.Hele size hep kötülük yapan biriyse...
RÜYA MİRA SELİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder