3 Nisan 2017 Pazartesi

Hastalık?

Üstelik,daha bir kaç gün önce arkadaşıma "Şu aralar hiç hasta olmuyorum" demiştim..

Hepinize merhaba! Nasılsınız? Ben pek iyi değilim açıkçası.Hastayım...Ateşim 38.5.Ayrıca burnum akıyor ve tıkanık.Bunlar yetmezmiş gibi deli gibi hapşırıyorum.Nadir öksürük de var.Mübarek bütün hastalıkları üstüme toplamışım! Doktor 2 gün rapor verdi.Yani Çarşamba günü okula gidebileceğim.Zaten çarşamba günleri İngilizce olduğu için,okula mecburen gitmem gerek.Ve bilin bakalım doktor ne yazdı? ANTİBİYOTİK! Evet,daha kötüsü olamazdı herhalde.Beni tanıyanlar bilir,antibiyotikten nefret ederim.Adını bile anınca kusacağım gelir..Bakalım,bu 2 gün içerisinde neler olacak? Hemen bu 'Hastalığımı' sizlerle paylaşmak istedim.Gören de çok iyi bir haber sanacak ya,orası ayrı konu...

Her neyse,hepinizi çok seviyorum! Daha buradan geçmiş olsun dileklerinizi duyabiliyorum! Şimdiden sağ olun,umarım çabuk iyileşirim..Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder