14 Haziran 2016 Salı

Annemin Müthiş İkna Ediciliği vs Babamın Müthiş Kıyafetleri (New York Günlüğü 3)

Selam! Bugün New York Günlüğü 3 İle Karşınızdayım.Bakalım Bugün Neler Olmuş?

                                   GÜNLÜK                      
Bugün aşırı yorgunum.Sabah İstanbul'daki okulumdan aradılar.Bir sözlü mü varmış ne.Gelemeyeceğimi söyledim.Aslında baya bir üzüldüm.Keşke gitseydim demiyor değilim yani.Ama bir taraftan baktığında da sadece bir sözlü için koskocaman şeyleri mahvedemeyeceğim! Her neyse,şuan evde öyle boş boş oturmakta bulunuyorum.Annem ile babam dışarı çıkacaklar (nedendir bilinmez) Ama kesin romantik bir şeyler yaparlar.Zaten babamı da annem ikna etti.Keşke o ana şahit olmasaydım ama maalesef,oldum.Ya bu nasıl bir ikna edicilik ya,dünyanın en güzel ikna edici kişisi gelse önünde eğilir mübarek.Neyse,şuan babamla annem odalarından çıktılar.Annem düz kırmızı bir elbise giymiş.Saçlar topuz. Stiletto,makyaj filan.Kusursuz yani.Babamın kıyafeti müthiş :O Kovboy şapkası,ispanyol paça pantolon,kovboy ayakkabısı ve gömlek.İnanmıyorum.Annem giydirmiş olamaz.Ben şok!Arkadaşlar hem bu olayın etkisiyle,hem de çok yorgun olmamın da etkisiyle bu yazım biraz kısa olacak.Hatta olacak değil,oldu bile.Çünkü yazıyı bitiriyorum! Hepinizi çok seviyorum.Öpüyorum.BAY BAY!
rüya mira selin'den sevgilerle!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder