16 Haziran 2016 Perşembe

RİHANNA KONSERİ! (New York Günlüğü 4)

Selam! Dün yazamadım.Bu yüzden size dün olanları yazacağım.Yani şimdi,şuan kelimeleri geçmeyebilir.Aman neyse hemen başlayalım...

                                 GÜNLÜK                      
Dün (15.06.2016) Rihanna konseri vardı.Tabi bende durur muyum,hayır.Bu yüzden Rihanna'nın konserine bende gittim.İlk olarak hemen evden çıktım.Rihanna konserine bilet aldım.Konser saat 21:00'daydı.O saate kadar biraz oyalandım.En sonunda vakit geldi.Çok heyecanlandım.Bir taksi tuttum ve konser meydanına geldim.En önlerdeydim.Sonunda konser başladı.Müthişti.Rihanna ile göz göze geldiğim bile oldu.Neredeyse bütün şarkılarını seslendirdi.En sonunda Rihanna elindeki yüzüğü çıkardı.Bu yüzüğü havaya attı.Bu yüzüğü acaba kim alacaktı diye heyecandan ölürken bir baktım ki yüzük benim elimde.Yani yüzük benim elime düşmüş.Rihanna da bunu gördü ve bana gülümsedi.Harika bir konserdi.Konser bitti.Rihanna ile fotoğraf çekildim.Fakat fotoğrafı size atamayacağım.Hem biraz utanıyorum hem de şuan bilgisayardayım.5 hayranını da sahneye çıkardı ve şarkı söylediler.Maalesef bu kişilerden biri ben olamadım.Ama olsun.Yine de çok güzel vakit geçirdim.Eve geldiğimde Rihanna ile çekildiğim fotoğrafı çerçevelettim.Ve şuan o fotoğraf odamın duvarında asılı.Türkiye'ye giderken yanımda olacak harika bir fotoğraf! Evet arkadaşlar bir yazının daha sonuna gelelim.Sizleri seviyorum.BAY BAY!
rüya mira selin'den sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder