16 Haziran 2016 Perşembe

MODA GEZMESİNDE HARİKA ŞANSIM! (NEW YORK GÜNLÜĞÜ 5)

Selam! Bugün yine günlüğüm ile karşınızdayım.Uzatmadan başlayalım.Çünkü ben uzatınca aşırı uzatırım ve konu sıkıcı bir hal alır.Yine mi biraz uzattım ne? Neyse!

                            GÜNLÜK                   
Kahvaltı yapıyorum.Birazdan alışverişe çıkacağım.Yani,pek bir sıkıldım :P Her neyse! Kahvaltımı yaptım.Evden çıkıyorum.Bakalım ne olacak? Şuan bir mağazaya girdim.Çok güzel şeyler var.2 tane bluz,1 şort ve 1 etek aldım.Hadi çıkalım.Bu arada burada saat şuan 10:18.Sabah hemde.Bu yüzden bazı mağazalar kapalı olabilir.Yani hiç bir fikrim yok.Aslında biraz erken çıktım çünkü sabahları biraz serin.Yani o yüzden.Neyse şuan yine bir giyim mağazasındayım.Buradan da bir elbise aldım.Hadi çıkalım.Şimdi bir kozmetikçiye gidiyorum.Arkadaşlar biraz gezdim.Ve ne oldu inanamazsınız.Fondöteni düşürdüm ve kırdım.Ve fondöten tamı tamına 60 $ Yani Türk parasıyla 180 TL.Hem ben bu fondötenden zaten alacaktım.Oldu 360 TL.Bir de eyeliner,ruj ve far aldım.Oldu 430 TL! Şu ana kadar toplam 604 TL harcadım :O Abi insan şansız olur da bu kadar da olmaz ya.Öff buz gibi para gitti.Hayırlı olsun.Artık siz de benimle birlikte bir soğuk su içersiniz.Ya artık yazmayacağım.4-5 mağaza daha gezeceğim.Sonra toplam fiyatı tekrar yazacağım.Hadi ben kaçar.Evet geri geldim.Toplam 867 TL ile geri döndüm.Müthiş.Çok üzüldüm yav.Neyse arkadaşlar,bir yazının daha sonuna gelelim.Sizleri seviyorum.BAY BAY!
rüya mira selin'den sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder