17 Haziran 2016 Cuma

Aslında Sıkıcı Bir Gündü (New York Günlüğü 6) (ORUÇ TUTANLARIN OKUMAMASI TAVSİYE EDİLİR!)

Selam! Nasılsınız? New York Günlüğü 6 ile karşınızdayım.İyi okumalar...

                            GÜNLÜK                    
Şuan evdeyim.Dışarı çıkmayacağım.Yani sıkıcı bir yazı olacak.Yatakta öyle uzanıyorum.En iyi arkadaşımı aradım.Yani bize gelecek birazdan.Bugün sanırım karne günü.Ama bizim karnelere (Türkiye'de) 2 hafta var.O yüzden yetişebileceğim.Yani hafifte olsa bir rahatlık var üstümde.Neyse arkadaşım şuan geldi.Doğruluk mu cesaret mi oynayalım diyor.Tabi ki de hayır.Neyse yani başta da söylediğim gibi sıkıcı bir yazı olacaktır.Ama benden sıkılmayan arkadaşlar kesin sonuna kadar okuyacaktır.Neyse.Kaç kere neyse dedim ya.Arkadaşlar,şimdi tatlı yiyeceğiz.Bu arada oruç tutanlar okumasınlar.Çünkü sonra aman bilmem ne demesinler.Ben oruç tutmuyorum.Bu benim tercihim.Ben oruç tutamıyorum,hep susuyorum.Yani lütfen yorumlarda saygılı olun.Her neyse bir yazının daha sonuna gelelim.Kısa oldu,hep aynı şeyler zaten.Sizi de sıkmak istemiyorum.Neyse.Sizi seviyorum.BAY BAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder