18 Haziran 2016 Cumartesi

Denizi Boşver! (New York Günlüğü 7)

Selam! New York Günlüğü 7 yazısına hoşgeldiniz!

                            GÜNLÜK                              
Dışarıda boş boş geziyorum.Bir arkadaşım denize gidelim dedi.Ama denize girmeyeceğim.Sadece kuma uzanacağım ;) Şuan denize vardık.Çok güzel bir ortamı var.Ama ben denizle ilgileneceğimi tabletten oyun oynuyorum.Telefondan da size yazıyorum.Kısacası: DENİZİ BOŞVER :D Her neyse.Sadece öyle kuma uzandım yani.Pek bir şey yaptığım söylenemez.Bu arada deniz bizim eve biraz uzak.Aslında biraz değil baya bir uzak.Arabayla 30 dakika.Yürüyerek 1 saat mı ne tam hesaplayamadım ama.Biz arabayla geldik.Çünkü yani yürürsek 1 saatten fazla olacaktı.Ve baya bir yorulacaktık.Bu arada pazartesi de buradayım.Salı yarım gün buradayım.Yani tamı tamına 10 gün buradaydım.Bu yüzden vakitlerimi iyi geçirmek istiyorum.Sanırım pek beceremiyorum.Yani bilmiyorum buna siz karar vereceksiniz.Bu arada bir okuyucum var.Bütün yazılarımı ayrı ayrı okuyor.Ama her yazımı yani.Bir tane bile okumadığı yazı yok.Bunu okursa (ki bence kesin okur) yorum yazabilir mi? Çünkü çok merak ediyorum o kişiyi.Her neyse sizleri çok seviyorum.Görüşmek üzere.BAY BAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder