20 Haziran 2016 Pazartesi

Leyla İle Mecnun'un Aşkından Da Romantik! (New York Günlüğü 8)

Selam! Dün yazamadım.Bugün sizlere dün olanları yazacağım.İyi okumalar

                             GÜNLÜK                           
Spor merkezine gidiyorum.Spor merkezine geldim.İki tane yaşlı çift.Efendim burası çok önemli:Yaşlı.Yani yaşlı dediğim 40-50 yaşlarında varlar herhalde.Neyse işte iki tane yaşlı çift ağırlık sehpası gibi bir şeye oturmuş.Daha doğrusu dede oturmuş.Nine üstüne oturmuş.Rezil bir görüntü.Gerçekten rezil bir görüntü.İçimizde kalanlar 2 'de de anlattığım gibi yaşlı insanlar sizi yargılıyor.Ama kendilerine bakmıyorlar.Leyla İle Mecnun'un Aşkından Da Romantik bir görüntü.Gerçekten yani.İşte dün bu yüzden yazmadım.Hem sinirimden yazmadım hem de ayıp olur diye yazmadım.Ama özel mesajdan bir sürü kişi abla günlüğü bugün niye yazmadın demiş.İşte bu yüzden yazmamıştım.Ya arkadaşlar insanlar sizi dış görünüşünüzden ötürü yargılıyor fakat dış görünüşten de ayıp olan bir şeyi kendileri yapıyorlar.Bu da dış görünüşe girer mi bilmiyorum ama sanırım girmiyor.Her neyse gerçekten sinirim tavan yaptı.Yani öyle böyle değil.Zaten ben o görüntüyü görür görmez spor merkezinden çıktım.Rezillik ya vallahi rezillik.Neyse arkadaşlar bir yazının daha sonuna gelelim.Sizleri çok seviyorum.BAY BAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder