20 Haziran 2016 Pazartesi

Sadece Kusursuz Bir Yemek Yapmak İstemiştim! (New York Günlüğü 9)

Selam! New York Günlüğü 9 ile karşınızdayım.İyi okumalar!

                     GÜNLÜK                       
Evde yalnızım.Annemle babam birini ziyarete gitti.Adam kolunu mu kırmış ne.İşte her neyse.Öyle internette geziyorum.Bugün yine az kalsın günlüğü yazmayı unutacaktım.Dün zaten unuttum.Bu sabah yazdım dün olanları biliyorsunuzdur okumuşsanız.Bu arada yarın yokum.Yani New York Günlüğü burada bitiyor.Yarım gün kalacağım demiştim fakat...Hayır kalmayacağım.Türkiye'ye geri döneceğim.Ama döndüğümde 2 gün Türkiye'de kalacağım ve Bulgaristan'a gideceğim.Orada 2 hafta kalıp Edirne'de yazlığa gideceğim.Yani yaklaşık 2 ay yokum.Yani merak etmeyin nerede bu kız diye.Neyse yani bu son yazım diyebiliriz.Şuan acayip açım.En iyisi kendime yemek yapayım.20 dk sonra geliyorum.Arkadaşlar ne oldu inanamazsınız.Omlet yapacaktım yumurtalar elimden düştüm ve mutfak...RIP.Gerçekten çok sakarım.Siz hiç bir şey görmüyorsunuz.Aslında gördünüz.New York günlüğü 5 mi 6 mı neydi.Fondöteni elimden düşürdüm ve fondöten kırıldı.Neyse yani mutfak vefat etti.Halbuki ben sadece kusursuz bir yemek yapmak istemiştim.Bir omleti bile yapamadım.Bu arada şu anda saat burada 14:34.Neyse yani çok kötü bir durum.Allah kimsenin başına getirmesin :D Neyse arkadaşlar bir yazının daha sonuna gelelim.2 ay bensiz ne yapacaksınız!God damn it! Neyse sizleri çok özleyeceğim.Kendinize 2 ay boyunca iyi bakın.BAY BAY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder