6 Ekim 2016 Perşembe

Öğretmen İle Kavga VE Araba Çarpıyordu! - Geçmiş İle Savaş 2

Merhaba! Bugün tekrar Geçmiş İle Savaş bölümüyle karşınızdayım.Uzun zamandır yazmıyordum.Bunun nedeni bırakmış olmam değil,sadece sınavların yoğum olmasıydı.Zaten bu cumartesi yine sınav var.Eğer sınavı doğru yaparsam dershaneye burs kazanıyorum ve Samsung J7 hadi dershane olmasa da olur ama samsung J7... Neyse uzatmadan başlayalım!!


Bu olay 2 yıl önce oluyor.Şimdi ben okula gidiyorum klasik.O zaman türkiyede yaşıyordum.Okul yürüyerek 2 dakikalıktı.Bende yürüyerek gidiyordum.Bir gün 
işte yolda arkadaşım Dilara'yı gördüm.Onunla yolun üstünde durmuş sohbet ediyordum.O kaldırımdaydı bende fazla konuşmayacağım diye yanına gitmedim.Sonra nasıl olduysa biz öyle bir dalmışız ki muhabbete oooo.. Sonra korna sesi duydum.Sağıma bir baktım...Öğretmen sürüyor ve onun arabası.Arabayla aramızda 5 cm var yani.Öğretmen bana dik dik baktı.Ben şok olmuştum o an.Sonra baktı ki çekilmiyorum (şok etkisindeyim bilerek yapmıyorum) böyle eliyle çekil anlamında işaret yaptı bende daldığım rüyadan uyanıp çekildim.Saate baktım.Dersin başlamasına 1 dk var.Harbi 1 dk.Bende başladım koşmaya.Bi yandan aklımda şu soru vardı 'Maden dersin başlamasına 1 dk kaldi,öğretmen şimdi niye gidiyor?' İşte ben sınıfa geldim.Öğretmen dedi ki 'Rüya Hanım sanırım dikkatsizsiniz dedi.Bende dedim ki öğretmenim dalgınlığıma gelmiş.O da dedi ki yolun üstünde niye duruyorsun sonra gene ben dedim ki öğretmenim ders saatinde napıyordunuz dedim eve geri geldim ve vücudumuzun iskeletini alıp tekrar döndüm dedi o an o kadar utandım ki bütün sınıf bana güldü ve bir daha da asla o günü unutmadım....
Rüya Mira Selin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder