11 Ekim 2016 Salı

Sınav Ve Herşey!! - Cimri Hoca..

Arkadaşlar bildiğiniz üzere ya da bilmediğiniz üzere sınavlar tam gaz devam ediyor.Dün sınav sonuçları açıklandı ve 82 puan almışım.Amerikada böyle zaten en yüksek bana göre bu neyse,fakat ben aşırı derece çalışkan değilim inek değilim ama yine de çalışırım yani 70-80 arası alırım.Neyse,ben bu sınava gece gündüz demeden çalıştım.Fakat hoca bizim nasıl desem böyle,cimri bi tip anladınız mı? Yani sırf diğer sınavdan 79 aldım diye şerefsiz 13 puan kırmış.Normalde 95 ediyor sanırım.Abi 79 ile 82 puan arasında 3 puancık var anasını satim.Hayır sen 13 puanı nerden kırdın anlamıyorum.Ben zaten o an şoke oldum.Bir de şey diyor 'Bayan Molly,daha çok çalışmalısınız' Bu arada Molly amerikada kullandığım isim.Abi hala aklım almıyor.Kankam olan Eva ve Melissa'ya anlattım durumu.Yani şok oldu onlar da.Onlar bu sınavdan 76 almışlar ikiside.Diğer sınavdan da Eva 82 almış Melissa ise 61 almış onlardan bile bu kadar kırmamış.Bizim hoca böyle diğer sınavlara da bakıyor ona göre veriyor notu.Hala aklım almıyor.Anneme de anlattım.Annem müdüre şikayet edeceğim diyor.Delirdin mi anne dedim :D Herneyse bir yazıyı daha bitireyim.Sizleri çok seviyorum canlarr :)) Bu arada sık sık yazamıyorum siz de bıraktı mı diye düşünüyorsunuz yani sınavdan ötürü :P
RÜYA MİRA SELİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder