1 Şubat 2017 Çarşamba

SORU CEVAP #1

 Merhaba arkadaşlar! Bugün,yepyeni bir içerik ile karşınızdayım..SORU - CEVAP! 
 Her ayın 1'inde yapacak olduğum Soru - Cevap'ta,sizlerden gelen soruları cevaplayacağım.İyi okumalar!
 S1 - Kaç yaşındasın?
C1 - 18 yaşındayım :)
S2 - Blog hesabı açmak aklına nasıl bir şekilde geldi?
C2 - Zaten uzun zamandır böyle bir şeyler arıyordum.Fikirlerimi anlatabilecek,aktarabilecek bir şeyler..Ama yazarak..Hiç aklıma gelmezdi!
S3 - Sevgilin var mı? Varsa adı ne ve yaşı kaç?
C3 - Bununla ilgili ayrı bir yazı yazmama rağmen hala merak edilen bir soru.Sevgilimin adı Oğuz ve 19 yaşında :)
S4 - Kaç yaşından beri yalnız yaşıyorsun?
C4 - Bu soruya '2-3 yaşından beri' gibi cevaplar vermemi beklemiyorsunuz herhalde :D Geçen seneden,yani 17 yaşından beri yalnız yaşıyorum.
S5 - Okuduğun en güzel kitap nedir?
C5 - Kesinlikle Mucize :)
S6 - İzlediğim en güzel film nedir?
C6 - Marslı.Kesinlikle tavsiye ederim :) İkinci sırada ise Dönerse Senindir yer alıyor.
S7 - Saçlarında herhangi bir boya var mı? Şuan saçın hangi renk ve doğal saçın hangi renk?
C7 - Hayır,saçlarımda herhangi bir boya yok.Çok gerek olmadığı sürece de boyamak istemiyorum.Şuan saçlarım siyah,doğal saç rengim de siyah :)
S8 - Hayranı olduğun bir ünlü ya da grup var mı? Varsa adları ne?
C8 - Tabi ki var.Melanie Martinez..Crybabies grubunda yer alıyorum yani :D Grup şarkıcı olarak söylemek gerekirse,EXO-L dereceye girecek kadar olmasam da,EXO grubunun hayranıyım denilebilir..
S9 - Bir hayvan besliyor musun? Adı ne?
C9 - Evet..Yavru bir köpek besliyorum (pek yavru sayılmaz ama çaktırmayın :P) 2 aylık ve adı Sesilya.
S10 - Çılgınlık yapmayı denedin mi? Örneğin,intihar etmek (:O) saçlarını rengarenk boyamak gibi?
C10 - Çılgınlık yapmayı denemedim,ama düşündüm.İntiharı kesinlikle düşünmedim,düşünmem de.Hayat bu kadar güzelken,intihar edecek bir sebebi olmamalı insanın (şahsi fikrim) Saçlarımı rengarenk boyamaya gelince..Her zaman bir isteğim olmuştur.Ama üstteki soruda da cevap verdiğim gibi,böyle bir şeyi şimdilik düşünmüyorum.Gereği olmadığı sürece de,düşünemeyeceğim.

 Hepinize müthiş sorularınız için çok teşekkürler! Elimden geldiği kadarını cevaplamaya çalıştım.Umarım cevaplarım sizi tatmin etmiştir.Mart ayının 1'inde,serinin #2.'siyle karşınızda olmak dileğiyle.Şimdilik hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder