10 Şubat 2017 Cuma

SORU CEVAP #2

'Soru cevap istiyoruz' dediniz,bende 'Peki,neden olmasın?' dedim..Yepyeni sorular ile karşınızdayım canlarım! İyi okumalar!

S1 - İlkokul öğretmeninin adını hatırlıyor musun? Hatırlıyorsan,adı ne?
C1 - Evet,hatırlıyorum.Adı Sezer.Fakat kadındı.Saçları sarı,çok tonton bir tipti.
S2 - En sık kullandığın sosyal medya aracı nedir?
C2 - Aslında hepsini çok sık kullanmaktayım.Fakat,İnstagram ve Facebook'u daha sık kullanıyorum.Periscope ve Musical.ly'de sevdiklerim arasında :)
S3 - Küçükken en sevdiğin ders hangisiydi?
C3 - İngilizce ve Fen ..Matematik dersinde ise sadece problem çözmeyi seviyordum..
S4 - Geleceğe mi gitmek isterdin,yoksa geçmişe mi?
C4 - Açıkçası ben geleceğe gitmek isterdim.Başıma neler gelecek,neler olacak görmek ve ona göre davranmak isterdim.
S5 - Tam olarak hangi tarihte doğdun?
C5 - 1 Mayıs 1998 tarihinde doğdum
 Nedense bu sefer çok az soru geldi :( Bana sorularınızı sosyal medya hesaplarımdan sorabilirsiniz:
Facebook:Selin Korkmaz
Twitter:TinistasSelin
İnstagram:sselinss003
Periscope ve Musical.ly:SselinsS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder