16 Şubat 2017 Perşembe

Evlilik,Müzik,Gelinlik,Düğün,Çocuk?! - Evlilik İle İlgili Düşüncelerim!

Evlilik; 'Ben' diye düşünmeyi bırakıp,'Biz' olarak hayata bakabilmektir..
 Hepimiz yazıma hoş geldiniz!Bu yazımda,evlilik ile ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.Lütfen,kötü yorum ve fikirlerinizi kendinize saklayın.Eleştirilere açığım.Fakat,kötü yorum ve hakaretlere..ASLA! Fazla uzatmadan yazımıza geçelim..

Evlilikten korkan da var,evlenmek için can atan da..Açıkçası,ben bu kavramların ortasındayım.Korkmuyorum,ama can da atmıyorum.Bence 19 yaş,evlenmek için gerçekten ama gerçekten çok erken.Tabi,bu benim şahsi görüşüm.En erken üniversiteyi bitirdikten sonra,yani 24-25 yaş arası evlenmek bana göre daha doğru.En geç ise 28..Benim için eğitim her şeyden önce geliyor.Evlilikten bile 😊😊..Erkekler ise en erken 24 yaşında,en geç ise 30 yaşında evlenmeli..Tabi,tekrar belirtiyorum:Bu benim düşüncem!
 Düğün ile ilgili hiç denilecek kadar az şey biliyorum.Pek düğüne gitmişliğim yok.Ama,siz bence yine de sade bir düğün salonu seçin.Kalitesiz,rutubetli ve küçücük bir salon tavsiye etmiyorum.Tabi,bur çağırdığınız kişi sayısına göre de değişir.Fakat,davetlilerin ağzından sürekli "Ay,ben bir dışarı çıkayım!" cümlesini duymak istemiyorsanız,bence tavsiyeme dikkat edin..
 Gelinlik,kesinlikle evlilik denince akla gelen ilk şeylerden! Bence,fazla iddiadan kaçının..Bu,herkesin zevkine göre de değişebilir ama,damadın akrabaları,kaynananız olacak kişiye,"Şimdi gelinin bu mu olacak! Göğüs dekoltesine bak! Karnına kadar neredeyse!" demesin bana kalırsa..
 Müzik..Düğünden önce en az 100 kere tartışılan şey..Ben,sadece dans müziği için önerilerde bulunacağım..Çünkü,diğer müzikler nereli olduğunuza göre değişebilir..
1.Mustafa Ceceli - Sevgilim
2.Ferhat Göçer - Üzüm
3.Nilüfer - Ta Uzak Yollardan
4.Niran Ünsal & Özcan Deniz - Aklım Hep Sende
5.Sezen Aksu - Hoş Geldin
6.Kenan Doğulu - Sen Benim En Kıymetlimsin
7.Tarkan - Gün Gibi
8.Yalın - Meleklerin Sözü Var
9.Marketa Irglova & Glen Hansard - If You Want Me
10.Ebru Gündeş - Beyaz
11.Rafet El Roman - Ömrümün Sahibi
12.Luz Casal La Pasıon - Historia De Un Amor
13.Yaşar - Benim Bütün Rüyalarım Seninle
14.The Beatles - Yesterday
15.Sezen Aksu - Seyirlik Değil Ömürlük Olsun
16.Yıldız Tilbe & Kıvırcık Ali - Al Ömrümü Koy Ömrüne

Çocuk doğurmak için en erken yaşın 26 olduğunu düşünüyorum.En geç yaş ise,bana kalırsa 30..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder