21 Şubat 2017 Salı

100 KERE!!

Heyo! Bu yazı,en mutlu bir şekilde ve sevinçli yazdığım yazı! Bu yazı,100. yazı!! Bu,çok küçük bir şey gibi gözükebilir,fakat benim için çok büyük! Ben,sizlerle 100 yayın boyunca fikirlerimi,düşüncelerimi,yaptıklarımı,yapacaklarımı,hayallerimi,eğlendiğim şeyleri,hayatımı..Kısacası,her şeyimi paylaştım! Sizlerde,bu yolda bana destek oldunuz..Ben,çoğu Blogger'ın aksine,sizi eğlendirmeye çalıştım! Yeri geldi önerilerimle,yeri geldi trendlerle,yeri geldi farklı farklı şeylerle! Kim bilir,belki sizlere "Of,çok uzattı! Bu kadını hiç sevmiyorum!" dedirttim,yeri geldi,"Bak! Bu çok güzelmiş! Bunu deneyeceğim!" dedirttim..Ama,beni hiç bırakmayacak olan herkese çok teşekkürler! Nice 100 yayınlara! 100,1.000,10.000,100.000,1000.00! Umarım,hepsini görürüz! Sağlıcakla kalın sSelinsS ailesi! Sizi seviyorum 💗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder