19 Mart 2017 Pazar

Geri DÖNDÜM?!

Muhtemelen,bu cümleyi okurken yüzünüzde bir tebessüm ifadesi belirdi.Belirmediyse,boş verin..Uzun bir aradan sonra geri döndüm! Peki ya şimdi tebessüm oluştu mu? Bence cevabı 'EVET'!
Pekala,sanırım nerede olduğumla ilgili bir açıklama yapmam gerek..Fakat,beni biraz da olsa tanıyorsanız,bu konularda pek iyi olmadığımı biliyorsunuzdur.Açıkçası,bilgisayarım bozuldu.Google açılmıyordu.Bu yüzden,2 hafta boyunca bilgisayarı açmadım.Daha sonra,belki düzelmiştir umudu ile açtım ve..Tadatadam! Hokuspokus! Açıldı! Gerçekten,sizlere kavuşabildiğim için çok mutluyum! Ve işin kötü tarafı,yarın okul var..Ve,ödevlerimin yarısını yapmadım..Bu yüzden,şu anlık görüşürüz demeliyim.Ama artık sizlerleyim,geri döndüm! Hepinizi o al yanaklarınızdan kocaman öpüyorum.HOŞÇA KALIN!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder